Hae tästä blogista

torstai 9. syyskuuta 2010

Escada "Absolutely me"...

Viime perjantaina satuin kysyy stokkan kassalla näytettä Escadan uutuus tuoksusta "Absolutely me",ja kokeilin sitä sitten kotona,ja oh my god! Aivan jumalaisen ihana tuoksu,kolahti kyllä ainakin minuun!!! Mulla on tosi vaikea "ihastua" uusiin tuoksuihin, ja ostelenkin sitten laivalla/kentillä niitä samoja tuoksuja kuten Gucci Rush II:sta jne.

No onnekseni mies oli viikonloppuna laivalla ja tekstasin hälle että jos viitsii mua voi ilahduttaa kyseisellä tuoksulla. Ja sunnuntaina sitten sain tämän tuoksun,ja on se niin ihana. Ainoa miinus tuoksuissa että oma nenä tottuu ja tulee laiteltua ehkä liikaakin...enää en edes haista tätä itselläni...:(
Mutta ihana tämä kyllä on :)


7 kommenttia:

  1. Toi on älyttömän hyvä parfyymi,ostin kans.Tosin Suomesta.

    VastaaPoista
  2. Ihana pullo!Mitä tuo tuoksu mahtaa kustantaa?Sulla on mielenkiintoinen blogi,jatka samaan malliin.

    VastaaPoista
  3. Kyllä,aivan jumalainen tuoksu! ;) Ja hintaa en osaa sanoa mutta sehän selviää kun käy katsomassa.:)

    VastaaPoista
  4. Minulla ei tuota parfyymia ole, mutta olen kyllä haistanut! Ei mikään tavallinen tuoksu, olen itsekkin ajatellut ostaa..

    VastaaPoista
  5. En oikein pidä tuosta hajusta...siinä on liikaa erilaisia tuoksuja.

    VastaaPoista
  6. Kuka tahansa rakastaisi tuota, eli ei kukaan voi olla pitämättä tuosta. :(

    VastaaPoista
  7. Aivan mahtava tuoksu mikä pitää saada. =)

    VastaaPoista